Kampania "Odważ się być sobą" – piękne zdjęcia bez retuszu modelki
Blogerka #fajnainiechuda w najnowszej kampanii jesienno-zimowej kolekcji sklepu internetowego XL-ka, zachęca kobiety plus size do odwagi bycia sobą i dumy ze swojej kobiecości. Kampania "Odważ się być sobą" udowadnia, że można być piękną w każdym rozmiarze, a także, że zdjęcia promocyjne mogą być przygotowywane bez komputerowego retuszu ciała modelki.
2015-10-05, 17:12

Informacja prasowa | 01.10.2015

 Kampania "Odważ się być sobą" – piękne zdjęcia bez retuszu

 Blogerka #fajnainiechuda w najnowszej kampanii jesienno-zimowej kolekcji sklepu internetowego XL-ka, zachęca kobiety plus size do odwagi bycia sobą i dumy ze swojej kobiecości. Kampania "Odważ się być sobą" udowadnia, że można być piękną w każdym rozmiarze, a także, że zdjęcia promocyjne mogą być przygotowywane bez komputerowego retuszu ciała modelki.

 - Kiedy rozpoczęłam prowadzenie bloga, nie spodziewałam się, że zostanie tak entuzjastycznie przyjęty. Zaskoczyły mnie podziękowania od czytelniczek za to, że dodaję im wiary w siebie oraz gratulacje za odwagę w pokazywaniu swoich kształtów. Zdałam sobie sprawę, że w stylizacjach niezmiernie ważne jest to, co o sobie myślimy i na ile sobie pozwolimy.  Dlatego, gdy sklep XL-ka zaprosił mnie do współpracy, pomyślałam, że przy tej okazji możemy powiedzieć kobietom coś więcej, niż w co się ubrać. Wybrane do kampanii stylizacje odzwierciedlają hasło „odważ się być sobą”, podkreślają piękno kobiecych kształtów, dodają pewności siebie i przełamują stereotyp o tym, że kobieta plus size powinna ukrywać się pod ubraniem – mówi Kasia, autorka bloga #fajnainiechuda.

Sesja do kampanii powstała w Łodzi, stolicy młodych projektantów mody, skąd wywodzi się historia polskiego krawiectwa. Co ważne, zdjęcia nie zostały poddane obróbce graficznej, aby być w zgodzie z przekazem odwagi bycia sobą.

 Backstage sesji: https://youtu.be/MzgyKgnAw7Y

Celem wspólnej akcji XL-ka oraz #fajnainiechuda jest zachęcenie kobiet do wiary w siebie i swoje możliwości. Zgodnie ze słowami Sophii Loren, że "Nic nie czyni kobiety piękniejszą, niż jej wiara w to, że jest piękna", blogerka oraz sklep internetowy przekonują, że warto zdobyć się na odwagę bycia sobą.

 - Przez długi czas szukaliśmy do współpracy osoby, która idealnie rozumie naszą ideę. Cenimy Kasię za to, że potrafi zainspirować kobiety do innego myślenia o sobie. Uważamy, że ma bardzo dobry gust i wspaniały charakter. Kampania "Odważ się być sobą" wpisuje się w długofalową strategię sklepu - już od ponad dwóch lat udowadniamy, że można być piękną w każdym rozmiarze oraz budujemy poczucie wartości u kobiet o różnych figurach i sylwetkach - mówi Martyna Nasiłowska, właścicielka sklepu XL-ka.

#fajnainiechuda to blog poświęcony zdrowej akceptacji siebie i swojej kobiecości. Poprzez pokazywanie stylizacji oraz stylu życia, przełamujących stereotypy kobiet plus size, autorka chce zainspirować obserwatorki do odwagi bycia sobą.

XL-ka.pl to sklep internetowy ukierunkowany na modę plus size, który wyrósł z rodzinnej firmy krawieckiej z tradycjami. Marka prowadzi sprzedaż modnych, nowoczesnych kolekcji, dostępnych w szerokim zakresie rozmiarów, z możliwością zakupu online.

 Kontakt dla mediów:

Katarzyna Skarbek, autorka bloga #fajnainiechuda – tel. 660-749-909 www.fajnainiechuda.pl
Martyna Nasiłowska, właścicielka sklepu xl-ka.pl – tel. 601-355-060 www.xl-ka.pl

KONTAKT / AUTOR
Martyna Nasiłowska
właściciel
XL-ka.pl
601 355 060
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.